pátek 26. června 2009

PRÁZDNINY

Je to tady. Právě jsem se vrátila ze školy, obdarovaná "cenným" papírem se 14 položkami.
Ráno jsem nevěděla, co si mám vzít na sebe, protože já na to slavnostní oblečení moc nejsem. Na svůj vkus jsem se oblékla docela slušně, bílé tričko, rifle a košile. Většina lidí byla oblečená tak nějak stejně jako já. Jak se rozdávali pochvaly a vysvědčení nebudu podrobně rozepisovat, protože to je v každé škole podobné.

A konečně začínají 2 měsíce ( D-V-A M-Ě-S-Í-C-E) volna a odpočinku. S Eltern máme naplánované zatím 3 dovolené, ale nemyslím si, že by všechny vyšly. Já osobně jsem si ještě nic nenaplánovala, dávám tomu čas.

Mimochodem, rozhodla jsem se přes prázdniny napsat povídku nebo tak něco. Prostě chci tyhle prázdniny vést v takovém "kulturním" stylu. Knihy, povídky, filmy.

Taky bych si mohla pořídit deník do kterého bych vše zapisovala. Jenže všechny pokusy o vedení deníku rychle ztroskotaly a obávám se, že tohle by dopadlo podobně.

K čemu já mám vlastně ten blog?

Zítra jedu na Trans
Kentucky

Žádné komentáře:

Okomentovat