čtvrtek 25. června 2009

Skoro poslední den

Moc na ty osobní články nejsem, ale aby se neřeklo, tak taky jeden napíšu.
Takže jak se mám? .. Poslední dobou zvláště dobře, je konec roku, těším se na prázdniny, do kina na Trans 2 a tak podobně. Jinak v létě mají mít LP turné po Evropě a Asii (nebo co? ), takže se nemůžu dočkat případných záznamů na YT. Vlastně se celý můj život tak nějak maličko točí okolo LP.

Zítra je skoro poslední den, kdy se pořádně uvidím s lidma ze třídy. V pátek nám dají vysvědčení a zbohem na 2 měsíce. Možná mi i budou chybět. Přece jen 10 měsíců sedět 6 hodin v lavici a o přestávkách se s nima bavit je docela na pováženou. Ještě že existuje něco jako spolužíci nebo ICQ.

Jinak sem dnes vzpomínala na začátky s LP, jak sem o nich nic nevěděla, měla asi 5 písniček a myslela jsem si, jak jsem strašná fanynka. Postupem času jsem ale začala shromažďovat věci, až se z toho vyklubalo něco přec 15 živáků, všechny singly, LPU a DVD/CD, fotky, plakáty a články.

Kentucky, která konečně napsala článek.

1 komentář:

  1. To skoro ani nebolelo ten nos.. žádný zvláštní pocit, víš jak^^.

    OdpovědětVymazat